Bijna naar Mongolië - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Maarten en Leonie .. - WaarBenJij.nu Bijna naar Mongolië - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Maarten en Leonie .. - WaarBenJij.nu

Bijna naar Mongolië

Door: Maarten en Leonie

Blijf op de hoogte en volg Maarten en Leonie

03 September 2008 | Nederland, Rotterdam

Hoi allemaal!
Hier is dan het eerste berichtje op ons weblog.

Zoals de meesten van jullie weten is het nog 4 daagjes en dan vertrekken we voor 5 maanden (en een week) naar Mongolië. We vliegen via Peking en vertrekken dan per trein naar Mongolie, een treinrit van 31 uur, waar we volgende week woensdag zullen arriveren.

Iedere dag wordt het spannender, maar tegelijkertijd kijken we heel erg uit naar ons verblijf in Mongolië! Vooral dat we de kinderen die we 2 jaar geleden hebben leren kennen weer zien is echt iets om naar uit te kijken.

Met dit weblog zullen we jullie dus op de hoogte gaan houden van allerlei belevenissen die we mee zullen maken tijdens ons verblijf daar.

Jullie kunnen bovendien berichtjes op dit weblog voor ons achterlaten of je kan ons op de 'ouderwetse' manier gewoon mailen. Vooral als je iets persoonlijks te melden hebt raden we de laatste aan ;-)!

We hopen dat jullie met veel plezier ons avontuur zullen volgen.
Groetjes! Maarten en Leonie.

• 04 September 2008 - 05:35

Francien:

Leuk, Wij, Ada en ik wensen jullie heel veel sterkte, vreugde en veel goeds toe.
    Groetjes Ada en francien

• 04 September 2008 - 06:14

Sien Trotz:

Hoi Leonie! heel veel plezier en we zullen jullie volgen...

• 04 September 2008 - 09:06

Alexander Gout:

Hee Leonie en Maarten!

Heel veel succes, en plezier met het prachtige werk wat jullie gaan doen! Ik ga jullie zeker volgen!

Pas goed op elkaar en doe voorzichtig ok?

Groetjes Alexander (En Amber ;-))

• 04 September 2008 - 09:16

Claudia:

Hey maarten en leonie!
    Alvast heel veel plezier op jullie trip! de seconden tikken vanzelf af....!!

• 04 September 2008 - 16:22

Liedewij:

Hallo broer/ 'zus'!
    Fijne reis zondag alvast, maar ik zie jullie nog wel voor die tijd, breng jullie hoogst persoonlijk naar Schiphol zodat ik zeker weet dat jullie weg gaan!
    Gr. Liedewij

• 04 September 2008 - 17:37

Greetje:

He hoi Leonie,

Leuk joh een nieuw avontuur, ik ga jullie verhalen zeker volgen! Je hebt je opleiding dus nog niet afgerond?

Groetjes, Greetje

• 07 September 2008 - 17:12

Sabine & Robin:

Hoi Leonie,

Veel succes toegewenst! we gaan jullie zeker volgen.

Grt.
    Sabine en Robin

Maarten en Leonie

Maarten zal zich voor allerhande klusjes en taken met de kids inzetten voor de stichting Asian Foundation en Leonie gaat zich bezighouden met het opstellen van een beleidsplan voor deze stichting als afstudeeropdracht van haar opleiding en natuurlijk ook met de kids.

Actief sinds 02 Sept. 2008
Totaal aantal bezoekers 20622